Mayıs

Metro Sezon Kampanyası

Metro Sezon Kampanyası  Görseli

Kampanya Detayları

Kampanyaya kayıt olup, Finansbank ticari kredi kartları ile Mayıs ayı boyunca Gaziemir, Çiğli ve Kuşadası Metro Toptancı Marketleri’nde Finansbank POS’undan belirli ürünler hariç* tek seferde ve farklı günlerde yapacağınız ilk 2 adet 3500 TL üzeri alışverişinize 10 Haziran – 10 Temmuz 2015  tarihleri arasında Metro’larda geçerli toplam 400 TL değerinde ParaPuan!

ParaPuan kampanyasına katılmak için SEZON boşluk kartınızın son 4 hanesi ile 2273’e SMS gönderin!

*Tütün ve içki alışverişleri, TL/dakika yükleme işlemleri kampanyaya dahil değildir.

ParaPuan’lar 10 Haziran 2015 tarihinde kampanyaya kayıt olunan kredi kartına yüklenecek olup, son kullanım tarihi 10 Temmuz 2015'tir.

Kullanılmayan ParaPuan’lar 11 Temmuz 2015 tarihinde geri alınacaktır.

Kampanya Gaziemir, Çiğli ve Kuşadası’ndaki Metro Mağazaları’nda geçerlidir.

Bireysel kredi kartları, ticari ve bireysel banka kartları, iade işlemleri, tütün ve içki alışverişleri, TL/dakika yükleme işlemleri, ParaPuan kullanılarak yapılan alışverişler kampanyaya dahil değildir.

Ticari kredi kartı sahipleri ParaPuan kampanyasından kart bazında faydalanabilecektir.

Kazanılan puanlar değerli ParaPuan kapsamında kullanılamayacaktır.

Kampanyadan faydalanabilmek için müşterilerimizin Banka’da kayıtlı cep telefonu numaraları ile SEZON yazıp boşluk bırakarak kartın son 4 hanesini 2273’e kısa mesaj olarak göndererek kayıt olmaları ve kampanya koşullarını yerine getirmeleri gerekmektedir.

Alınacak kampanya katılım teyit mesajının ardından kampanyaya dahil olunur.

Katılım için gönderilen kısa mesaj tüm operatörlerin kendi tarifeleri üzerinden 1 kısa mesaj olarak ücretlendirilecektir.

Ürünlerin iadesinde, o alışverişten kazanılan ParaPuan’lar geri alınır. ParaPuan’lar harcanmış ise, ilgili tutar ekstreye TL borcu olarak yansıtılır.

Metro’nun tüm müşterilerine sunduğu genel kampanyalar için detaylı bilgi Metro Mağazaları’ndan alınabilir.

Finansbank’ın bu kampanyalar ile ilgili bir sorumluluğu bulunmamaktadır.

Kampanya kapsamında Metro’dan satın alınan ürünlerle ilgili olarak yaşanabilecek her türlü sorun, itiraz ve şikayetler Metro’nun 444 50 40 numaralı şikayet hattına iletebilir.