POS’unuzla Yapabileceğiniz İşlemler

Pek çok işleminizi şubeye veya ATM’ye gitmeden QNB Finansbank POS cihazınız üzerinden kolayca yapabilirsiniz!

İşyeri tüzel banka kartınızı kullanarak, vadesiz hesabınızı, tek çekim ve taksitli bloke hesabınızı ve Döviz POS’lar için döviz hesabınızı QNB Finansbank POS’unuzdan görüntüleyebilirsiniz.

POS üzerinden hesap hareketlerini görüntülemek için;

  • İşyeri menüsünden hesap görüntüleme adımı seçilir
  • İşyeri şifresi ile girişi yapılır
  • Ardından "Hesap Görüntüle Kartı Okutunuz" ibaresi çıkar
  • Kart şifresi girişi yapılır
  • Slipte kullanılabilir anlık hesap bakiyeleri çıktısı alınır
* Tüzel banka kartınız yoksa QNB Finansbank şubelerinden başvuru yapabilirsiniz. POS’da ilgili menüyü görüntüleyemiyorsanız 0 850 222 1 900 POS Destek Hattı’nı arayabilirsiniz.

QNB Finansbank POS’ları, müşterilerin kampanyalardan kendi tercihlerine göre yararlanabilmesi için işyerine özel ya da müşterinin kartına tanımlı kampanyaları seçme fırsatı sunuyor. Bunun için satış işlemi sonrası POS ekranında müşteriye sunulabilen fırsatlar otomatik olarak görünecektir. Müşterinizin tercihi hangisiyse onu seçmeniz yeterlidir.

* Tüzel banka kartınız yoksa QNB Finansbank şubelerinden başvuru yapabilirsiniz. POS’da ilgili menüyü görüntüleyemiyorsanız 0 850 222 1 900 POS Destek Hattı’nı arayabilirsiniz.

POS üzerinden işyerinizin dahil olduğu kampanyaları görüntülemek için;

  • İşyeri menüsünden kampanya ciro adımını seçilir
  • İşyeri şifresi ile giriş yapılır
  • İşyeri banka kartı okutulur

POS’tan çıkacak bir slip ile dâhil olduğunuz kampanyadan ödül/ParaPuan kazanmanız için yapmanız gereken ciro bilgisi ve kalan süre bilgisini öğrenebilirsiniz.

* Tüzel banka kartınız yoksa QNB Finansbank şubelerinden başvuru yapabilirsiniz. POS’da ilgili menüyü görüntüleyemiyorsanız 0 850 222 1 900 POS Destek Hattı’nı arayabilirsiniz.

QNB Finansbank POS’ları üzerinden belirli limitler dahilinde bloke çözüm talebi iletilebilir.

POS üzerinden bloke çözüm talebinde bulunmak için;

  • İşyeri menüsünden Bloke Çözüm adımı seçilir
  • İşyeri şifresi ile giriş yapılır
  • İşyeri banka kartı okutulur
  • Şifre doğrulama işleminden sonra çözülmesi istenen tutar girilir

*Günlük ve aylık işlem limiti 50 bin TL olarak belirlenmiştir.

*Bloke çözüm talebi, iş günlerinde saat 09:00-17:00 arasında oluşturulabilmektedir.

* Tüzel banka kartınız yoksa QNB Finansbank şubelerinden başvuru yapabilirsiniz. POS’da ilgili menüyü görüntüleyemiyorsanız 0 850 222 1 900 POS Destek Hattı’nı arayabilirsiniz.

POS üzerinden bilgilerinizi güncellemek için;

  • İşyeri menüsü bilgi güncelleme adımı seçilir.
  • İşyeri şifresi girişi yapılır.
  • İşyeri banka kartı okutulur.
  • Kart şifresi girilir.

Şifre girişinden sonra GSM ve e-mail adresi güncelleme menülerinden değişiklik yapabilirsiniz.

* Tüzel banka kartınız yoksa QNB Finansbank şubelerinden başvuru yapabilirsiniz. POS’da ilgili menüyü görüntüleyemiyorsanız 0 850 222 1 900 POS Destek Hattı’nı arayabilirsiniz.